Widzimy przyszlość

Dziś Bibi chyba po raz pierwszy pokazała, że rozumie koncept zrobienia czegoś w przyszłości. Wybierałyśmy się do żłobka, a ona chciała się bawić moją piłką do ćwiczeń. Oczywiście ani nie miałam na to czasu, ani szczególnej ochoty wspinać się na szafę w sypialni, gdzie leży piłka. Przygotwana na wybuch gniewu obmyślałam szybkie sposoby na zodośćuczynienie, powiedziałam Bibi, że niestety nie może się w tym momencie bawić mamy piłką. Ku mojemu zdumieniu, zamiast płaczu usłyszałam bardzo sensowne: „Bibi play big ball tomorrow”.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Project B i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

